Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji dotyczącej działania Kotła C.O prosimy dokonywać poprzez formularz kontaktowy w zakładce serwis na stronie producenta urządzenia.  

W przypadku pytań odnośnie działania kotła prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem. 

Składanie reklamacji na drobny asortyment 
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu oraz listem przewodnim zawierające podstawowe informacje.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Drago Krystian Smok, Kamil Tyndel S.C

Bystrzycka 24, 58-100 Świdnica


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym serwisem. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

Drago Krystian Smok, Kamil Tyndel S.C

Bystrzycka 24, 58-100 Świdnica

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl